Saturday, October 13, 2012

Meravigliosamente Sara !


Una crew così fantastica non si era mai vista prima !
Sara ha scritto una recensione del nuovo cd di Bajaga e gliel'hanno pubblicata !!!!
Grande, grandissima Sara !!!

Studentkinja srpskog jezika, Italijanka Sara Soriće (Sorice) u svojoj fanovskoj kritici CD albuma Bajage i Instruktora "Daljina, dim i prašina" kaže da je Momčilo Bajagić "kao impresionistički slikar, (koji) malim potezima kistom savršeno opisuje situacije i osećanja, stvara atmosferu, jednostavno, bez suvišnih ukrasa".

U okviru nedavno završenog Long Play konkursa za fanovsku kritiku "Daljine", Sara nam je poslala zanimljiv osvrt na album pisan na skoro savršenom srpskom jeziku. Pročitajte:

"Volim ovaj album, mogu da ga slušam satima i nikad mi nije dosadno. Mislim da je jedna od njegovih snažnih tačaka raznolikost muzike, svaka pesma je posebna, ima svoj stil. CD je kao mala enciklopedija muzike koja sadrži različite žanrove: bluz, soul, sving, džez i naravno rok. Bajaga i Instruktori su definisani kao rok grupa ali ovaj album pokazuje (iako nije bilo potrebno) da mogu uspešno oprobati druge žanrove, ostajući ipak dosledni sebi.

Tekstovi su, kao i uvek, prava poezija. Uvek ima entuzijazma ali, u odnosu na starije pesme, čini mi se da ima više životne svesti. Meni su Bajagine pesme jako evokativne, skoro vidne, kad ih slušam osećam se kao da učestvujem i ja u opisanoj sceni. Kao impresionistički slikar, Bajaga malim potezima kistom savršeno opisuje situacije i osećanja, stvara atmosferu, jednostvno, bez suvišnih ukrasa.




Sara o sebi kaže: Imam 27 godina i Italijanka sam, studentkinja srpskog jezika. Počela sam slušati Bajagu 2007. godine kad mi je jedan prijatelj preporučio neke srpske pesme. Spisak je bio dosta dug a ja sam se zaljubila samo u Bajagin glas. Na početku nisam dobro razumela tekstove, ali sam ih slušala dok nisam naučila svaku njegovu pesmu na pamet, prevodila sam ih da bolje shvatim sta kažu (što je bilo odlično i za učenje!). Malo pomalo su Bajagine pesme postale soundtrack moga života, sada ne može bez njih ni jedan dan da prođe. Bile su sa mnom i kad sam bila jako srećna i vratile su mi osmeh kad sam bila tužna. Pošto živim u Napulju, do sada sam bila samo na dva koncerta, ali nije bilo lako:

Prvi koncert je bio 2010. godine. Bila sam u Beogradu kao stipendista, imala sam dozvolu boravka do 14. juna i avionsku kartu da se vratim kući. Oko maja sam saznala da će biti Bajagin koncert na Ušču 19. juna... Samo pet dana! Nisam razmišljala dvaput: menjala sam avionsku kartu, rezervisala sobu i kupila ulaznicu za koncert. Samo što sam morala 14. juna da idem u Sarajevo i da se vratim sledećeg dana da ne budem ilegalna imigrantkinja. Vredilo je sve! Iako mi je bilo blato do kolena zbog kiše, bilo je fantastično! Bila sam u fan-pit-u, tako blizu bine i svog omiljenog pevača.

Drugi koncert je bio još bolji. Septembra prošle godine bila sam u Beogradu sa najboljom drugaricom. I ovaj put smo saznale za koncert, ali u Požarevcu. Kupile smo transparent na kojem smo napisale “Momčilo, iz Italije samo za tebe!” i skočile u voz do Požarevca. Voz je strašno kasnio, i bila sam očajna... Čim smo stigle u grad, trčale smo do trga gde je bio koncert, moja drugarica me je vukla za ruku baš ispod bine. Pevale smo i plesale celu noć, posle koncerta pozdravile Bajagu lično, a on je potpisao naš transparent. Nezaboravno je bilo, jedan od najboljih trenutaka mog života. Mogu samo da kažem HVALA!”

Long play

Se volete sentire una bellissima canzone che dedichiamo a Sara, cliccate : qui

Daljina dim i prašina

2 comments:

Sara said...

Dušo grazie!!!Mi fai commuovere!
Comunque quando si tratta di Bajaga l'ispirazione non mi manca mai :D


Qui puoi leggere la recensione completa:
http://www.longplay.rs/vesti.php#2631

балканска девојка said...

grazie a te cara.. anche perchè abbiamo accontentato i tanti che dalla balkania ci chiedono qualcosa nella loro lingua !!!

TRASLOCO

  In foto la statua di Ivan Mestrovic, lo scultore croato che ama lavorare per la Serbia Ci siamo trasferiti in 5 altri siti Uno si chiama  ...