Sunday, June 23, 2013

DŽENAN JAHIĆ. AJŠA


Ceka .. ceka .. !!!!
Cavolacci di Beograd.. e questo da dove è uscito ??????????????

Ajsa

DŽENAN JAHIĆ -- AJŠA -- OFFICIAL HD -- 2013

Ajsa je mrak 
Gola ledja i stomak 
Kad zaigra odmah otme uzdah 
Njena haljina flertuje sa svima 
Al samo ja znam 
Ispod nje sta Ajsa ima 

Ajsa ti si mrak 
Ti si svjetlo, ti si zrak 
I prvi simbol si 
Ljetnih gradskih veceri 

Ti ko iz spota si 
Slatka i golisava 
Zbog tebe lude svi 
Svima srce ovjeris 

Al tajna tvoja 
Jos je samo moja 

Ajsa, Ajsa 

Ajsa je mrak 
Gola ledja i stomak 
Kad zaigra odmah otme uzdah 
Njena haljina flertuje sa svima 
Al samo ja znam 
Ispod nje sta Ajsa ima 

Tvoje jabuke, obje slatke kao med 
I kad otkopcas se, celo mi je kao led 
Al slatko voce to, za druge je otrovno 
Al za mene ne, prvi sam ga ubrao 

Al tajna tvoja 
Jos je samo moja 




2 comments:

балканска девојка said...

.. ma.. qualcuno ha capito cos'ha sotto il vestito sta ajsa ????

балканска девојка said...

un saluto e grandi complimenti a

Mohamed Assaf (ARAB IDOL 2013)

un ragazzo palestinese che canta con la Kefia !

^_^

TRASLOCO

  In foto la statua di Ivan Mestrovic, lo scultore croato che ama lavorare per la Serbia Ci siamo trasferiti in 5 altri siti Uno si chiama  ...